Menu

Her er SIADs selvforsvarsgrupper mod muslimer i Danmark

alt

Anders Gravers siger at det er helt usandt. Vi bringer dokumentation for at det er sandt

I går bragte den danske avis BT, svenske Ekspressen og mange andre, en artikel med mig, skrevet af den norske avis Dagbladet.

I Dagbladets artikel kan man læse om, hvordan jeg i forbindelse med research til mine artikler og blogindlæg om islamfjendske miljøer, også fik øje på den norske terrorist Anders Behring Breivik og hvordan jeg holdt øje med hans Facebookprofil og færden i Facebooks islamfjendske grupper.

I artiklen refereres jeg blandt andet, for at sige at Modstandsbevægelsen, Stop Islamiseringen af Danmark i 2010, forsøgte at etablere og hverve til selvforsvarsgrupper mod muslimer kaldt SIAD Chapters. Disse SIAD Chapters var ledet af højreradikale tidligere soldater.

"Hansen mener imidlertid at gruppa i 2010 oppfordret til en selvforsvarsgruppe mot muslimer, en type voldelig vaktvern bestående av høyreradikale ekssoldater og andre.

- En av dem som sto for dette kalte seg Max Manus. Han skulle koordinere samarbeid med motstandskjempere i andre land. Breivik forsøkte å starte opp en norsk motstandsgruppe av samme type og hadde kontakt med danskene, hevder hun."

Journalisten spurgte Anders Gravers, om hans syn på de oplysninger om at hans forening SIAD ifølge mig, står bag oprettelsen af selvforsvarsgrupper mod muslimer og at disse selvforsvarsgrupper, er ledet af højreradikale tidligere soldater.

Anders Gravers gav journalisten fra Dagbladet følgende svar: "Dette er helt usant"

Vi her på P77 kan dog nemt dokumentere at SIAD og Anders Gravers i 2010, stod for oprettelse af selvforsvarsgrupper mod muslimer og højreradikale tidligere soldater, deltog i at lede og hverve nye medlemmer til grupperne. En af de højreradikale tidligere soldater gik under dæknavnet Max Manus. Max Manus var en kendt norsk modstandsmand og folkehelt fra anden verdenskrig. 

I forbindelse med mine artikler hvor jeg var undercover som racisten Bjarke på Facebook, kom jeg faktisk i kontakt med flere medlemmer af Stop Islamiseringen af Danmark. Max Manus var en af dem. Personen forsøgte at hverve mig til et af sine SIAD Chapters og chattede med mig. I chatten afslørede han at han var tidligere soldat, højreradikal og anså sig selv mere for at være soldat end SIAD vagt. Max Manus oplyste også at han er parat til at begå vold på muslimer og antiracister.

"

14:33Max
Var i Afghanistan
14:33Mig
Fedt jeg har ikke været ude
Varde Kaserne og Almerød kaserne på Bornholm
Jeg har været ude 2 gange
14:33Mig
En ægte patriot
Respekt!
Armadillo og Khandahar _D
14:34Mig
Sådan og nu er du hjemme
14:34Max
Er uddannet under PTT "protection teams"... Eskorterede ambassadører og politikere rundt...
Det var totalt fedt!
Det vildeste jeg har prøvet!

14:40Max
De fleste i gruppen er gamle soldater
De er gode i pressede situationer! De følger ordrer og udfører dem genialt!
DET nice..
14:41Mig
Så har de jo træningen i orden lol
14:41Max
I stedet for sådan noget uorganiseret pis
14:41Mig
Yep det er jeg sgu også pissetræt af
14:41Max
Lige præcis! Og det er vigtigt!
Jeg glæder mig til demoen i aalborg
håber der kommer sammenstød
;)

14:48Mig
lol
Hvad med ham Anders er han helt med på alt
14:49Max
Jeg skal ikke kunne tale for ham: Men der er blevet udtalt følgende : "For hver 2 danskere de sender på sygehuset, sender vi 4 på lighuset"
eNOUGH IS ENOUGH

Man kan læse hele min chat med Max Manus her.

Og hele artiklen om danske soldater med i voldligt SIAD vagtværn kan man læse her.

Dokumentation fra Facebook 2010

6c5e67615dmaxmanus2maxmanus10maxmanus3maxmanus11

maxmanussiadprofil

Last modified onThursday, 11 August 2011 21:28

Vær med i debatten

Log In

Log in with Facebook

Forgot your password? / Forgot your username?