Menu

Attentatmanden Lars Hedegaard

Lidt tamt at angribe en rocksanger for at synge at man er syg i hovedet. 

Tillader en kunstner sig at synge at Lars Hedegaard er syg i hovedet, går Lars Hedegaard og hans følge fuldstændigt amok og angriber i flok, så man skulle tro at den borgerkrig de går og drømmer om forlængst var startet.

Og Trykkefrihedsselskabets maniske arrigskab er nemt at se, i hastigheden hvormed de fremstiller på stribe harmedirrende attentat -læsebreve og blogindlæg, rettet mod det danske rockband Nephew og bandets forsanger Simon Kvamm. Et af disse attentat- blogindlæg lyder "Simon Kvamm snyder på vægten"

Simon Kvamms store forbydelse er, han under en af sine koncerter sang en strofe der lyder "Og Lars Hedegaard er syg".

Strofen var en ud af mange fra sangen Superliga. En sang der handler om alt og alle mulige personer, der fiser ud og ind af Simon Kvamms hoved.

Ingen sag er åbenlyst for lille for det narcissistiske angrebslysten småborgerlige Trykkeselsskab.

Jeg syntes dog at raseri over en lille kort strofe er alt for kedeligt og alt alt for tamt.

Så hvorfor ikke sige noget rigtigt saftigt - noget man virkeligt kan forage sig over?

Screencap: Youtube videoen Lars Hedegaard attentatet.

Lad mig prøve:

Lars Hedegaard er syg i hovedet, ikke kun fordi han mener at samtlige muslimske fædre må voldtage deres pigebørn, men fordi han sandsynligvis og måske har skudt på en postbud der så muslimsk ud. 

Den offentlige forklaring Lars Hedegaard er kommet med, er at en mand ifølge Lars Hedegaard ringede på hans dør, forklædt som postbud og med en pakke. Denne falske postbud trak så igen ifølge Lars Hedegaard en pistol og skød på Lars Hedegaard.

Den "falske" postbud så ifølge Lars Hedegaard arabisk eller muslimsk ud og havde stort krøllet mørkt hår- muligvis en paryk.

Den " falske" postbud ramte heldigvis - ifølge Lars Hedegaard ikke sit mål, fordi Lars Hedegaard med egne ord gik til angreb på ham.

Postbudet stak af og hvad gjorde Lars Hedegaard? - han farede straks til telefonen og informerede sin veninde Ingrid Karlqvist fra det svenske Trykkefrihedsselskab om sagen. 

Om aften var Lars Hedegaard på TV, i radioen og næste morgen i samtlige af landets aviser - og Trykkefrihedsselskabet egen marty var skabt.

Men tænk hvis alt dette ikke er sandt. Tænk hvis det i virkligheden er Lars Hedegaard der er skurken i historien.

Tænk hvis den aldrende Lars Hedegaard, desoirenteret i morgenkåbe høre at det ringer på døren. Han venter en pakke fra sexlegetøj.dk, så når han ser glimtet af en rød jakke, tænker han at det må være postbudet med en pakke til ham.

Han vil ikke at naboerne skal høre noget om hvor pakken kommer fra, så han inviter postbudet op til sig selv. Men i det postbudet kommer op ad trapperne ser Lars Hedegaard at postbudet er mørk i huden og ligner en araber eller en muslim.

Der går panik i Lars Hedegaard og straks tænker han på Kurt Westergaard og den somaliske øksemand. I hastig fart løber Lars Hedegaard hen og hiver en gamme pistol ud fra sin skuffe.

Pistolen har han fået af en god ven der samler på effekter fra anden verdenskrig.

Lars Hedegaard har aldrig ført andet våben end pennen og han kan hverken sigte eller skyde.

Postbudet står i døren med pakken fra sexlegetøj.dk og kigger sig forvirret omkring, Lars Hedegaard fare ud og sigter på postbudet. Postbudet slipper pakken og ser på Lars Hedegaard med store øjne.

Postbudet kaster sig hen mod Lars Hedegaard for at tage pistolen fra ham. 

Lars Hedegaard skubber postbudet og sigter på ham, rammer dog ved siden af. 

Pistolen lander på gulvet. Postbudet samler pistolen op og skynder sig at løbe ned af trapperne.

Lars Hedegaard er helt omtåget og tænker shit hvordan skal jeg redde den hjem ? Hvis det kommer frem at jeg skyder på postbudet, bare fordi han er muslim er jeg helt færdig og folk vil tro at jeg er syg i hovedet!

Postbudet løber ud på gaden, han er helt forvirret og har fået et slag i hovedet. Pistolen har han i lommen. Han tænker shit jeg har Lars Hedegaards pistol på mig og ingen vil tro på mig når jeg fortæller at Lars Hedegaard skød på mig, da jeg ville aflevere hans pakke. 

Jeg er mørk, taler dårligt dansk og så er jeg muslim. Det vil være ord og mod ord og Lars Hedegaard ville vinde.

Jeg vil komme i fængsel og blive udvist fra Danmark. Jeg vil miste hele min familie. Jeg er helt færdig jeg må heller gemme mig langt væk.

Lars Hedegaard ringer til politiet, PET dukker op og rydder op - efter Lars Hedegaard.

Tak for inspirationen til Walsoee fra Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=LHxGASO21es

 

Vær med i debatten

Log In

Log in with Facebook

Forgot your password? / Forgot your username?